theZtyle.com

查看: 14545|回覆: 45

☆★﹋ 開開心心の夏日甜品tasting~o(≧ω≦)o [複製鏈接]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-17 09:19:21 |顯示全部樓層

好開心多謝好友華華之邀,可以去food tasting, thx呀


今次就係去又一城度試食,又一城佢地而家舉行左個「品味•甜心•又一城」繽紛盛夏嘉年華活動,就有佢商場多間商鋪參與,讓顧客可以享受唔同既精美夏日甜點,而且仲請左人氣插畫師---畢奇打造左一個「仲夏甜心樂園」,可以係下圖睇到有幾咁靚,幾咁吸引!!!

係咪好吸引呢,見到都令人興奮,開心!!!


之後就到整棉花既試範:

睇到姐姐好努力咁將色彩繽紛既棉花糖好努力咁轉,唔知整左d咩圖案呢?


咁就睇睇啦


首先有心心形

之後就到花形

2樣都整得好似好靚,唔捨得食


自拍照一張


睇完試範就到今日既主角---food tasting

今次係去pizza express度試食

特別試佢個夏日tea set


來個cake先:

cappuccino cake

據說好軟身,酒味適中


chocolate cake:

朱古力幾夠味,又唔苦,正


另外呢個焗麵包球配朱古力榛子醬,真係超正

個榛子醬夠濃咪,唔太甜,同個麵包夾得好好


另送多幅圖先:

點左榛子醬既麵包,好似栗子


到夏日特飲啦

有咖啡類

有花茶

以下2杯唔記得名,sorry

不過都好岩夏日feel


另外再提一提先,今次個活動去到8月25日咋,仲有大約一星期,各位要去睇充要快手啦!!!


再次多謝PR同好友之邀,期待之後多D機會再合作啦!!!


YahooBlog    

BlogSpot     

TZ           

BE           

WeiBo        


博文地址:http://www.theztyle.com/home.php ... 0&do=blog&id=205959

Rank: 8Rank: 8

帖子
6695
發表於 2013-8-17 09:42:19 |顯示全部樓層
甜品,正呀!我都中意飲花茶架!

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-17 12:34:34 |顯示全部樓層
正呀甜品
快去食

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

帖子
429
發表於 2013-8-17 13:29:52 |顯示全部樓層
個棉花糖真係好靚呀! 係免費的嗎?

Rank: 8Rank: 8

帖子
4161
發表於 2013-8-17 13:37:17 |顯示全部樓層
我有去影呀!!~~

Rank: 8Rank: 8

帖子
22219
發表於 2013-8-17 16:57:23 |顯示全部樓層
焗麵包球配朱古力榛子醬~好想食呀 ^^

Rank: 3Rank: 3

帖子
45
發表於 2013-8-17 17:19:19 |顯示全部樓層
甜品看來不錯, 飲品OK嗎?

Rank: 8Rank: 8

帖子
39
發表於 2013-8-17 18:49:16 |顯示全部樓層
亙呀~~吸引死人喇!!~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

帖子
6420
發表於 2013-8-17 19:13:09 |顯示全部樓層
哈哈, Luv Pizza Express~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

帖子
7959
發表於 2013-8-17 23:41:26 |顯示全部樓層
正喎~ 下次預埋我啊喂~ 哈哈~~

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:13:54 |顯示全部樓層
係免費派,呢2個大既係示範,派俾人既會派D細細個咁

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:14:14 |顯示全部樓層
係咪好正

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:15:26 |顯示全部樓層
快去試啦

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:16:34 |顯示全部樓層
快快去啦

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:17:12 |顯示全部樓層
你係常客?

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:22:08 |顯示全部樓層
好呀
唔知過左8月仲有冇?

Rank: 8Rank: 8

帖子
7
發表於 2013-8-18 00:29:41 |顯示全部樓層
好正呀 !! 啲甜品 哈哈
棉花糖都拉得好勁,上網睇果啲仲勁!嘻

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:43:28 |顯示全部樓層
快去試下啦d甜品,個麵包力推
上youtube睇?

Rank: 8Rank: 8

帖子
7
發表於 2013-8-18 00:45:03 |顯示全部樓層
youtube有架 !

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-18 00:53:16 |顯示全部樓層
搵搵先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

帖子
213
發表於 2013-8-18 03:12:52 |顯示全部樓層
Hana: 哇~~~~~~~~~~~~~~~~好好好好吸引牙

Rank: 8Rank: 8

帖子
14487
發表於 2013-8-18 21:26:19 |顯示全部樓層
pat pat好好口福~ 見到都想食呀 ^^

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-19 00:58:40 |顯示全部樓層
快去食啦

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-19 01:02:38 |顯示全部樓層
天使快去食

Rank: 8Rank: 8

帖子
556
發表於 2013-8-20 16:53:08 |顯示全部樓層
pizza express係我其中一間幾LIKE既餐廳~
面包球睇黎幾好味~

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-21 00:59:49 |顯示全部樓層
麵包球的確正,快去試

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

帖子
7959
發表於 2013-8-21 23:02:50 |顯示全部樓層
希望啦..

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-22 00:37:06 |顯示全部樓層
   要留意

Rank: 6Rank: 6

帖子
2534
發表於 2013-8-25 18:39:44 |顯示全部樓層
肥屎你呀pat pat     

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-25 20:44:58 |顯示全部樓層
食肥過你,等你請食朱古力

Rank: 8Rank: 8

帖子
7486
發表於 2013-8-26 10:08:47 |顯示全部樓層
甜品 甜品 甜品 正呀!

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-27 01:00:49 |顯示全部樓層
快去食啦

Rank: 8Rank: 8

帖子
342
發表於 2013-8-27 15:38:01 |顯示全部樓層
好想食!!

Rank: 6Rank: 6

帖子
2172
發表於 2013-8-27 15:58:59 |顯示全部樓層
棉花糖好吸引!

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-28 01:16:35 |顯示全部樓層
gogogo

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-28 01:17:17 |顯示全部樓層
的確幾好味

Rank: 6Rank: 6

帖子
135
發表於 2013-8-31 21:51:42 |顯示全部樓層
哎呀睇到好肚餓呀-。-

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-8-31 22:15:22 |顯示全部樓層
去食野啦

Rank: 8Rank: 8

帖子
2936
發表於 2013-9-5 14:01:43 |顯示全部樓層
個棉花糖好得意喎!
pizza express試甜品only?

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2013-9-6 00:53:33 |顯示全部樓層
係呀,甜品咋

論壇將軍

迪迪甘

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

帖子
5
發表於 2014-2-13 01:18:50 |顯示全部樓層
你個頭好好睇

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2014-2-13 23:43:01 |顯示全部樓層
THX AR

Rank: 6Rank: 6

帖子
25
發表於 2014-2-20 12:16:58 |顯示全部樓層
我都想有甜品TESTING!!

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2014-2-21 01:04:10 |顯示全部樓層
實會有既

Rank: 6Rank: 6

帖子
2
發表於 2014-12-26 14:06:30 |顯示全部樓層
  

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

帖子
22785
發表於 2014-12-28 21:47:01 |顯示全部樓層
   哈哈
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|Privacy Statement|Terms Of Use|Contact Us

GMT+8, 2018-12-17 22:10

Powered by theztyle.com

© 2008-2014 The Ztyle.

TOP